דלתות כניסה מאלומיניום

דלתות כניסה, שבעבר היו פריט נדיר בנוף האורבני הישראלי, הפכו בשנים האחרונות לחובה כמעט בכל בניין מודרני.

בשנים האחרונות, גם בבניינים ישנים יותר שנבנו ללא דלתות בניסה, נהוג להוסיף דלתות מאלומיניום כדי לשוות לבניין חזות עדכנית יותר, ולייצר תחושה של מרחב פרטי לדיריי הבניין, לצד עם שמירה על הרגלי הניקיון והשקט הראויים.

דלתות אלומיניום עשויות זכוכית עם מסגרת אלומיניום ושילוב זכוכית, העומדות בדרישות התקן ואישור ממכון התקנים הישראלי. הדלתות מגיעות בצבעים שונים לבחירת הדיירים, ומשלבות פאנל אינטרקום דיגיטאלי עם טכנולוגיה מתקדמת ונוחה למשתמש ותיבות דואר עמוקות. (אפשר בנפרד על גבי מתקן)

פאנל אינטרקום דיגיטאלי מגיע כיחידה אחת שעל גביו תצוגה של שמות הדיירים אם אפשרויות שונות לחיפוש הדיירים (באמצעות דפדף בין שמות המשפחה או לחיצה על מספר הדירה המבוקשת). הפאנל כולל פונקציות נוספות כגון צלצול, קידוד ופתיחת דלת ואופציה למצלמה המאפשרות לדיירים לצפות מהדירה באדם המצלצל באינטרקום ומבקש להיכנס לבניין .
בנוסף חברת שלדג מספקת ומתקינה דלת כניסה אוטומטית לבניינים המאפשרת נגישות לנכים ונוחות לבאי הבניין בפתיחת הדלת שקניות בידיהם, אינטרקום אלחוטי עם שליטה ממכשיר טלפון נייד, תצורות ורמות שונות של אבטחה ותקשורת ועם מגוון עיצובים שיתאימו למראה הספציפי של הבניין שלכם.

שירותים נוספים

שיפוץ ושיקום מבנים

חברת שלדג מומחית בשיפוץ ושדרוג חזיתות מבנים ברמה הגבוהה ביותר ומספקת לכם פתרון הן בהיבט הבטיחות הכולל חוזק הנדסי והן בהיבט האסתטי.

ביסוס וחיזוק מבנים מסוכנים

מתן פתרון מלא של ניהול הפרויקט הכולל תכנון קונסטרוקטיבי לחיזוק וביסוס המבנה וביצוע קבלני באמצעות אנשי המקצוע המובילים בתחום.

תוספת ממ״דים לדירות ובניינים

תוספת ממדים על פי התקן הנדרש לדירות בבניינים בהם לא קיים מרחב דירתי מוגן, החל משלב ההיתרים הדרושים, דרך התכנון האדריכלי והקונסטרוקטיבי ועד השלמת הביצוע והגמר.

בניית מרפסות שמש

בניית מרפסות שמש בבניינים קיימים החל משלב קבלת ההיתרים הדרושים, דרך התכנון האדריכלי והקונסטרוקטיבי ועד השלמת הביצוע והגמר.

עיבוי עמודי בניינים

תיקון ושיקום עמודי בניין תוך עמידה בסטנדרטים הנדסיים מחמירים ובלי להזניח את האספקט החשוב של חזות המבנה.

פיתוח חצרות

שדרוג ופיתוח חצרות ברמה הגבוהה ביותר תוך תכנון מרחב המגורים המשותף כיחידה עיצובית שלמה ומגובשת.

מסתורי כביסה מאלומיניום לבניינים וצמודי קרקע

מסתורי כביסה מעניקים לבניין מראה אסתטי ואחיד, שומרים על הפרטיות ומסייעים בהגנה על הכביסה מפני אבק ונזקי מזג האוויר.

שלדג - איכות ואמינות בונים את ההבדל מאז 1978

טופס יצירת קשר